Tréningový program "Biela stopa"

Zažite tento rok z úplne inej perspektívy a pripravujte sa na zimu už teraz spolu s nami. S radosťou vám predstavujeme náš "Tréningový program Biela stopa", na Slovensku unikátnu celoročnú tréningovú prípravu pre bežných ľudí bez rozdielu veku, ktorá je pestrá, hravá, kvalitná a cielená len pre Vás.

Trénujte pod dohľadom odborníkov na kondičnú a silovú prípravu so špeciálnym zameraním.

Tréningový program Biela stopa - cieľ:

  • naučí Vás základné zásady kontinuálneho všestranného tréningu
  • Naučí vás trénovať podľa tréningovým pásiem 
  • nebudete trénovať len jednu intenzitu ale rozviniete sa vo všetkých oblastiach
  • zmení Vaše telo tak, aby vyzeralo lepšie ako doteraz a to dlhodobo
  • budete zdravší a sebavedomejší
  • pripraví Vás na zimnú aj letnú sezónu, aby šport (napríklad aj bežky) už nebol len turistikou, ale stal sa plnohodnotnou aktivitou, na ktorej budete môcť stavať
  • umožní Vám pripraviť sa na najrôznejšie výzvy a splniť si tak svoje sny
  • namotivuje Vás systematicky na sebe pracovať po fyzickej i psychickej stránke, zlepší Vašu kapacitu prostredníctvom pestrých tréningov, aby ste zvládli akékoľvek nástrahy bežného života
  • dokáže pracovať tak s Vami, ktorí kondíciu zatiaľ nemáte, ako aj s Vami, ktorí už pravidelné tréningové návyky máte a rozvíjať Váš ďalší potenciál
  • umožní dostupným spôsobom trénovať vo vlastných podmienkach v mieste vášho pobytu a bude komunikovaná predovšetkým Online prostriedkami

Tréningy programu Biela stopa - špecifikácia:

  • sú zamerané na rozvoj celkovej kondície, aeróbnej a anaeróbnej kapacity, rozvoj silových schopností, spevňovanie stredu tela, zlepšenie stability tela, výbušnosť, mentálny balans
  • využívajú dostupné a bežné tréningové prostriedky
  • sú naškálované do 4 úrovní (LEVELS) v závislosti od Vašich očakávaní, preferencií, cieľov, množstva času, ktorý chcete tréningu venovať a Vašich aktuálnych schopností, aby naplnili Vaše vnútorné nastavenia
  • umožňujú postupné zvyšovania záťaže - od tréningu 3 x týždenne po 60 minút až po 5 tréningov týždenne - záleží len na Vás, čo si zvolíte